Дослідження ринку
Психологи стверджують, що 95% успіху у відносинах залежать від бажання і вміння зрозуміти іншу сторону. Відносини страховика і страхувальника - не виняток. Тому головний фокус наших досліджень - мотиви, потреби і поведінка страхувальників. Не менш важливим є розуміння дій конкурентів, партнерів і загальних тенденцій ринку. Ми пропонуємо дослідження за усіма цими напрямками.  >>
Аналітика і прогнози
В інформаційних системах страховиків багато корисної та практичної, але, на жаль, неочевидної інформації. Ми допоможемо виявити резерви в роботі з продуктами, каналами продажів і клієнтською базою. Спираючись на якісну аналітику, набагато простіше організувати вдалу маркетингову кампанію. І, звичайно ж, отримати зростання страхових премій за її результатами.  >>
Просування страхових продуктів
Для нас, як і для наших Клієнтів, аналітика та дослідження не є самоціллю. Це інструменти, що допомагають розробити ефективні механіки та формати комунікації зі споживачем. Для різних каналів продажів - власної мережі, брокерів, банків-партнерів та нефінансових посередників. Ми допоможемо всім, хто просуває Ваш страховий продукт, говорити про нього красиво, просто і переконливо.   >>